vineri, 23 noiembrie 2018

Lucruri de pe net: disqus, Creative Allies, Author Stream

Internetul ne demonstreaza de fiecare data cat de putine stim. De asemenea, tot internetul ne ajuta sa vedem lucrurile altfel. Stand acasa, plictisit, am inceput sa-mi caut diverse activitati pe net. Asta doar asa, ca sa scap de plictiseala.
Aveam chef sa stau pe un chat, sa schimb o vorba, palavrageala fara sens si alte lucruri de genul. Dupa o scurta navigare, am ajuns pe disqus. Ce este disqus? este o aplicatie de chat, foarte friendly si chic. Multi utilizatori o folosesc si sincer chiar mi s-a parut faina. Am intalnit ceva oameni faini, asta dupa ce am petrecut aproape zi intreaga navigand prin site. Are o gramada de functii si e super friendly, UI/UX bine pus la punct. Are un plus din partea mea.
In tarziul weekendului de care va povestesc, am dat si de Creative Allies, mi-a luat putin sa-mi dau seama exact despre ce e vorba, dar am inteles destul de repede. Platforma celor de la Creative Allies este formata din mai multe sectiuni. Astfel ca avem 4 mari sectiuni: Contest, Shop, Vote si Explore. In zona "Contest" gasim diferite cerinte pentru design in care se inscriu mai multi designer, iar la final, unul din ei castiga proiectul. E destul de fain pentru designeri si ilustratori.
Shop-ul am vazut ca nu functioneaza momentan, probabil este in constructie. Am ramas curios de cum va evolua aceasta sectiune. Asteptam si vedem.
In sectiunea de vote, putem sa votam proiectele/designerii preferati. Super cool! Repet, e o aplicatie super faina pentru designeri. Asa ca, daca sunteti designeri, nu mai pierdeti vremea si bagati mare aici.
La "Explore" e un fel de news feed, vezi cam ce a mai iesit nou, cu si ce i-a placut. Chestii de genul.
Un singur lucru pot sa zic "rau" despre "Creative Allies" si acela este ca design-ul nu este chiar cel mai bun. Ma asteptam ca o platforma ce intalneste designeri sa arate wow, dar nu, e simpluta, e utila.
Am mai gasit si Author Stream, aici nu prea am fost impresionat, arata ca un dhgate mai minimalist, putin spre 2010, se navigheaza greu, dar pentru cei care sunt interesati de prezentari e un loc minunat. Eu unul nu prea gasesc atractiv domniul asta.

O sa mai revin cu lucruri noi. Ceau!
◄ Newer Post Older Post ►
 

Copyright 2011 LaBloc | La Bloc - Serial online is proudly powered by blogger.com | Design by BLog BamZ